نماز

ان الصّلاة تنهی عن الفحشا و المنکر

نماز

ان الصّلاة تنهی عن الفحشا و المنکر

نماز

بارالها! به حق محمد و آل محمد (صلوات الله علیهم اجمعین) توفیق درک حقیقت نماز را به ما عطا بفرما...
.
.
.
ما مطالبمون رو کپی نمیکنیم..
کتاب مطالعه می کنیم..مطالب رو برمی گزینیم..تایپ و در نهایت انتشار می دهیم.
درصورت کپی هم منبع ذکر می شود.
امید آن است که حرف خدا را به گوش مردم رسانیم..هرچند ناقص...

بنده من نماز شب بخوان

پنجشنبه, ۲۵ مهر ۱۳۹۲، ۱۲:۱۸ ب.ظ
نماز

خدا: بنده ی من نماز شب بخوان و آن یازده رکعت است.
بنده: خدایا !خسته ام!نمی توانم.

خدا: بنده ی من، دو رکعت نماز شفع و یک رکعت نماز وتر بخوان.

بنده: خدایا !خسته ام برایم مشکل است نیمه شب بیدار شوم.

خدا: بنده ی من قبل از خواب این سه رکعت را بخوان

بنده: خدایا سه رکعت زیاد است

خدا: بنده ی من فقط یک رکعت نماز وتر بخوان

بنده: خدایا !امروز خیلی خسته ام!آیا راه دیگری ندارد؟

خدا: بنده ی من قبل از خواب وضو بگیر و رو به آسمان کن و بگو یا الله

بنده: خدایا!من در رختخواب هستم اگر بلند شوم خواب از سرم می پرد!

خدا: بنده ی من همانجا که دراز کشیده ای تیمم کن و بگو یا الله

بنده: خدایا هوا سرد است!نمی توانم دستانم را از زیر پتو در بیاورم

خدا: بنده ی من در دلت بگو یا الله ما نماز شب برایت حساب می کنیم

بنده اعتنایی نمی کند و می خوابد

خدا:ملائکه ی من! ببینید من آنقدر ساده گرفته ام اما او خوابیده است چیزی به اذان صبح نمانده، او را بیدار کنید دلم برایش تنگ شده است امشب با من حرف نزده

ملائکه: خداوندا! دوباره او را بیدار کردیم ،اما باز خوابید

خدا: ملائکه ی من در گوشش بگویید پروردگارت منتظر توست

ملائکه: پروردگارا! باز هم بیدار نمی شود!

خدا: اذان صبح را می گویند هنگام طلوع آفتاب است ای بنده ی من بیدار شو نماز صبحت قضا می شود خورشید از مشرق سر بر می آورد

ملائکه:خداوندا نمی خواهی با او قهر کنی؟

خدا: او جز من کسی را ندارد...شاید توبه کرد...

بنده ی من تو به هنگامی که به نماز می ایستی من آنچنان گوش فرا میدهم که انگار همین یک بنده را دارم و تو چنان غافلی که گویا صد ها خدا داری

                 تصاویر زیباسازی ، کد موسیقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نویسان ، تصاویر یاهو ، پیچک دات نت www.pichak.net
موافقین ۶ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۵
mg

نظرات  (۳۰)

سلام
بالأخره پیداتون کردم...
خونه نو مبارک انشاءالله...
لینک شدید.
التماس دعا
موفق باشید.

دائم الوضوء بودن
 

دیلمی از پیامبر اکرم ( صلی الله علیه و آله ) نقل می کند که خداوند می فرماید :
« هرکس وضویش را از دست بدهد و وضو نگیرد به من جفا کرده است، و کسی که وضویش را از دست بدهد و دوباره وضو بگیرد و حداقل دو رکعت نماز نخواند بر من جفا کرده ، هرکس وضویش را از دست داد تجدید وضو کرد و دو رکعت نماز خواند و پس از آن دعا نکرد بر من جفا کرده است و هرکس وضویش را از دست بدهد و پس از آن وضو بگیرد و نماز بخواند دعا کند و از حوائج دنیا و آخرتش چیزی بخواهد و من اجابت نکنم ، من بر او جفا کرده ام و من خدای جفا کار نیستم».

ارشاد القلوب آخر باب 13 و آخر باب 20   


 

با نیت کار کن. مثلاً در حمام خودت را به این نیت بشوی که داری نفس خود را از صفات رذیله و از هوای نفس و آرزوهای دور و دراز می شویی، سرت را به این نیت اصلاح کن که داری گناهان و خیالات باطل را از وجودت قیچی می کنی. سرت را به نیت شانه کردن سر یک یتیم شانه کن. خانه را که جارو می زنی و لباس ها را که می شویی به نیت بیرون ریختن دشمنان اهل بیت(ع) از زندگی و وجودت انجام بده. چندوقت که با نیت کار کردی آن وقت ببین که نور همه فضای زندگیت را پر می کند و راه سیرت باز می شود.

 

مرحوم میرزا اسماعیل دولابی (ره)


  

۰۷ آبان ۹۲ ، ۲۱:۱۶ پرسش و پاسخ
سلام

اون یکی وبلاگ بنده ...
سلام

میزبانیم با.... 

اذن دخول....

۰۶ بهمن ۹۲ ، ۲۳:۱۳ حلقه تربیتی شهید اسماعیل زاده تسوجی
با سلام دوست عزیز
لطفا نظرات ، پیشنهادات و انتقادات خود را در مورد سه فعالیت اخر حلقه را برایمان ارسال کنید.
نظرات سازنده شما باعث دلگرمی ماست
با تشکر
وبتون عالیه با همین قدرت ادامه بدین
پاسخ:
اگه خدا کمک کنه
ممنون از وب خوبتون

۳۰ مهر ۹۳ ، ۱۴:۱۴ محمدمهدی باقری
سلام
با افتخار لینک شدید
منتظر حظور شما در سرباز صفر هستیم
یا علی مدد
سلام
لینک شدید
۰۳ آبان ۹۳ ، ۱۵:۱۹ محمدمهدی باقری
سلام همسنگرم
امیدوارم خودت رو خوب خوب برای محرم آماده کرده باشی
به روزم
منتظر حظور سبزت هستم
یا علی
۰۴ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۱ محمدمهدی باقری
سلام همسنگر عزیزم
خدا قوت
امیدوارم تو این ایام داداشتو فراموش نکردی باشی
با ی پوستر حدیث از مولامون ابا عبدلله به روزم
بیا حدیث رو بخون و ی صلوات بفرست و مطلب رو لایک کن
التماس دعا
یا علی مدد
پاسخ:
چشم حتما
خدایا دوستت دارم
۰۶ آبان ۹۳ ، ۱۸:۱۳ محمدمهدی باقری
سلام همسنگر عزیزم
امیدوارم از این ایام به نحو احسن استفاده کنی
با یه عکس و یه پوستر به روزم
عکس بین الحرمین
پوستر پیراهن مشکی
خوشحال میم از مطالب دیدن کنی و اگر خوشت اومد اونا رو لایک کنی و حرف دلت رو در قالب ی نظر بیان کنی
التماس دعا
علی علی
پاسخ:
عالی

تو را نیز عاشورایی است ...

قافله ی عشق در سفر تاریخ است و این تفسیری است بر آنچه فرموده اند:

"کُلُّ یَومٍ عاشورا و کُلُّ اَرضٍ کربلا ..."

این سخنی است که پشت شیطان را می لرزاند

و یاران حق را به فیضان دائم رحمت او امیدوار می سازد.

....... و تو 

ای آن که در سال شصت و یکم هجری هنوز در ذخایر تقدیر نهفته بوده ای و اکنون

در این دوران جاهلیت ثانی و عصر توبه ی بشریت، پای به سیاره ی زمین نهاده ای،

نومید مشو، که تو را نیز عاشورایی است و کربلایی که تشنه ی خون توست

و انتظار می کشد تا تو زنجیر خاک ازپای اراده ات بگشایی و از خود و دل بستگی هایش

هجرت کنی و به کهف حصین لازمان و لامکانِ ولایت ملحق شوی

و فراتر از زمان و مکان، خود را به قافله ی سال شصت و یکم هجری برسانی

و در رکاب امام  عشق به شهادت رسی ...


"برگرفته از کتاب فتح خون...شهید سید مرتضی آوینی"


پاسخ:
زیبا بود مرسی
۰۸ آبان ۹۳ ، ۱۹:۰۱ محمدمهدی باقری
سلام
با عکس حضور امام زمان (عج) در موسم حج به روز هستیم
اگر از عکس خوشتان آمد نظر بدهید و لایک کنید
التماس دعا
یا علی مدد

مشک بر دوش سوی علقمه رفت، تا که شق‌القمر نشان بدهد 

تا که چشمش هزار معجزه را، بین خوف و خطر نشان بدهد

شیهه در شیهه اسب وگرد وسوار،آسمان مکث کرده تا چه کند؟

خیمه در خیمه گریه می شنود ، آب را شعله ور نشان بدهد؟!

مشک لب‌تشنه گرم زمزمه شد، گریه‌های رقیه در گوشش

تا که یک دشت لاله‌عباسی، غرق خون جگر نشان بدهد

قبضه ی ذوالفقار در مشتش، خشم دریاست در سر انگشتش

کربلا قلعه قلعه خیبر شد، رفت مثل پدر نشان بدهد

با خودش فکر می‌کند که فرات، عطش باغ را نمی‌فهمد

می‌رود معنی شکفتن را، فوق درک بشر نشان بدهد

همه ی خشم خونفشان علی، در صدایش وزیده، می‌خواهد

خطبة شقشیقه‌ای دیگر،‌ با رجز‌ها مگر نشان بدهد

ساعتی بعد آفتاب گرفت، لحظة بعثتی شگفت آمد

سوره‌ای قطعه قطعه در دستش، رفت شق‌القمر نشان بدهد
پاسخ:
بسیار زیبا بود
سلام علیکم
البته خدا بسیار بسیار مهربان تر از این حرف ها هستند
و
فکر کنم ملایکه این قدر حق اظهار نظر در مقابل خدا را ندارند چون به علم خدا یقین دارن
ولی
تقریب به ذهن خوبی بود
لینک شدید
اجرتان با اباعبدالله
الدعا
یاعلی
پاسخ:
درود
تا حالا از این منظر به مطلب نگاه نکرده بودم 
میشود گفت حق با شماست
ولی به احتمال زیاد مطلب زایده ذهن نویسنده بوده و به غفاریت خدافند اشاره میکند که همیشه راه بازگشت هست هرچند از خداوند  دور باشی..
شما هم لینک شدید
موفق باشید...
۱۵ آبان ۹۳ ، ۱۸:۰۹ محمدمهدی باقری
سلام همسنگرم
با کلیپ کوتاه اذیت دختران در خیابان های آمریکا به روزم
نظر فراموش نشه
التماس دعا
یا علی مدد
پاسخ:
مشاهده شد

الإمامُ الحسینُ علیه السلام ـ لابنِ عبّاسٍ ـ :

لا تَتَکَلَّمَنَّ فیما لا یَعنیکَ فإنّی أخافُ علَیکَ الوِزرَ، ولا تَتکَلَّمَنَّ فیما یَعنیکَ حتّى تَرى لِلکلامِ مَوضِعا . 

امام حسین علیه السلام ـ به ابن عباس ـ فرمود :

 هرگز سخن بیهوده مگوى؛ زیرا بیم گناه براى تو دارم و سخن سودمند نیز هرگز مگوى، مگر این که آن سخن به جا باشد.

بحار الأنوار : 78/127/10.

سلام به روز کردم دوست داشتید سر بزنید و نظر بزارید
۲۴ آبان ۹۳ ، ۱۲:۰۷ شبکه اشتراک لینک توبنویس

با سلام و احترام

 

از شما دوست گرامی و فعال در فضای مجازی دعوت بعمل می آید

 

تا در شبکه اشتراک لینک توبنویس عضو شوید و مطالب خوبتان را جهت بهره برداری سایرین در این شبکه قرار دهید.

 

بی صبرانه منتظر عضویت و ارسال مطالب زیبای شما هستیم.

 

دوستان شما در شبکه اشتراک لینک توبنویس

 

http://www.tobenvis.com/register.aspx

۲۹ آبان ۹۳ ، ۱۳:۵۱ مارال رئیسی
سلام.به روز کردم منتظر حضورتان هستم
۳۰ آبان ۹۳ ، ۱۸:۵۰ امیرحسین درودی
لطفا به وب من سر بزنید.

و بر روی (لینک های دینی) کلیک فرمایید. تا منظور من را متوجه شوید.

یا بر روی لینک زیر کلیک کنید.

۰۱ آذر ۹۳ ، ۰۶:۱۵ محمدمهدی باقری
سلام
واقعا ممنون از لطفتون
مطلبتون درج شد
یا علی مدد
سلام وبلاگ زیبایی دارید...
التماس دعا...
بماهم سربزنید...
غنچــــــه کــــــــــبود...

۱۵ دی ۹۳ ، ۱۳:۲۲ نشریه پلاک
سلام علیکم
خوب هستید؟
به ما سر نمی زنید؟
به هر حال خواستم بگم دوره جدید نشریه ما شروع شده... شماره 10 و 11 قرار گرفته
اگه دوست داشتید ی سری به مابزنید خیلی خوش حال میشم...
یا علی
سلام و تسلیت بابت ایام شهادت بی بی
 آدرس سایت حقیر به elahinegahi.ir تغییر کرد.
۱۷ خرداد ۹۴ ، ۱۴:۵۵ علی قهرمان
سلام خدا قوت نمیخوام بگم وبلاگ خوبی دارید چون خوب نیست
عالیه!التماس دعا.به ما هم سر بزنید.راستی من با اجازتون لینکون میکنم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی