نماز

ان الصّلاة تنهی عن الفحشا و المنکر

نماز

ان الصّلاة تنهی عن الفحشا و المنکر

نماز

بارالها! به حق محمد و آل محمد (صلوات الله علیهم اجمعین) توفیق درک حقیقت نماز را به ما عطا بفرما...
.
.
.
ما مطالبمون رو کپی نمیکنیم..
کتاب مطالعه می کنیم..مطالب رو برمی گزینیم..تایپ و در نهایت انتشار می دهیم.
درصورت کپی هم منبع ذکر می شود.
امید آن است که حرف خدا را به گوش مردم رسانیم..هرچند ناقص...

احکام خاص نماز -4-

جمعه, ۱۶ آبان ۱۳۹۳، ۰۹:۰۳ ب.ظ

درود

در ادامه این مطلب پاسخ سوال های:


*شک بعد از محل به چه شک هایی گفته می شود ؟

*مرتب در نماز اشتباه می کنم و بین رکعت ها شک می کنم . من باید چکار کنم ؟

*اگر کسی که زانویش درد می کند نشسته نماز بخواند ، آیا نمازش درست است ؟

را خواهیم داد.

امیدواریم توانسته باشیم شمارا به پاسخ سوال هایتان برسانیم//

ان شاءالله با نظراتتان به ما کمک کنید.
تا درودی دگر بدرود...


**منابع مختلف هستند..ما گلچین را برای شما به نمایش میگذاریم.



* شک بعد از محل به چه شک هایی گفته می شود ؟
پاسخ – معمولا این اصطلاح بیشتر در شک نماز بکار برده می شود و معنایش این است که شک در جزئی است که محل آن گذشته است و وارد جزء بعدی شده است . فردی سر از سجده بر می دارد و تشهد می خواند و در وسط آن شک می کند که دو تا سجده انجام داده است یا یکی ، این شک بعد از محل است زیرا محل سجده گذشته است و فرد در محل تشهد است . این شک اعتباری ندارد .




* مرتب در نماز اشتباه می کنم و بین رکعت ها شک می کنم . من باید چکار کنم ؟  
پاسخ – اگر شما مرتب شک می کنید نباید به آن اعتنا کنید تا مشکل شما برطرف بشود . یک وقت شما نماز را یاد نگرفته اید و اشتباه می خوانید ، در این صورت باید نماز را یاد بگیرید ولی یک وقت می خوانید و آنرا تکرار می کنید که در این صورت نباید به آن اعتنا کنید.




* اگر کسی که زانویش درد می کند نشسته نماز بخواند ، آیا نمازش درست است ؟
پاسخ – اگر کسی زانویش درد می کند می تواند نشسته نماز بخواند . اگر فرد می تواند نماز را ایستاده شروع بکند تا وقتی که نشست ، بعد نماز را نشسته ادامه بدهد . اگر واقعا از اول نمی تواند بایستد یا ایستادن برایش ضرر دارد می تواند از اول نشسته نماز بخواند 



میدوارم با نظراتتان به ما کمک کنید.
تا درودی دگر بدرود...


نظرات  (۲)

انشاءالله که هیچ وقت هیچ کس در نمازش به شک نیفتد.
چهل صبح سایتی برای منتظرین ظهور :
پاسخ:
انشاءالله 
وبلاگ زیبایی دارید
۲۳ آبان ۹۳ ، ۱۸:۳۸ مارال رئیسی
سلام
به روز کردم
منتظر حضور گرمتون هستم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی