نماز

ان الصّلاة تنهی عن الفحشا و المنکر

نماز

ان الصّلاة تنهی عن الفحشا و المنکر

نماز

بارالها! به حق محمد و آل محمد (صلوات الله علیهم اجمعین) توفیق درک حقیقت نماز را به ما عطا بفرما...
.
.
.
ما مطالبمون رو کپی نمیکنیم..
کتاب مطالعه می کنیم..مطالب رو برمی گزینیم..تایپ و در نهایت انتشار می دهیم.
درصورت کپی هم منبع ذکر می شود.
امید آن است که حرف خدا را به گوش مردم رسانیم..هرچند ناقص...

ریا در نماز

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۲، ۱۰:۵۰ ب.ظ

شیخ بهایی حکایت کرده است:«عابدی سی سال نماز خود را در صف اول نماز جماعت خواند ، سپس همه ی نمازها را دوباره خواند ، وقتی علت این کار را از او پرسیدند ، گفت  روزی به مسجد آمدم تا نماز بخوانم ، در صف اول که همیشه می ایستادم جا نبود بنا بر این در صف آخر ایستادم و نماز خواندم ، وقتی نمازم تمام شد دیدم مردم از دیدن من در صف آخر تعجب کردند و به من نگاه می کردند ، من هم از خودم متعجب شدم و خجالت کشیدم و با خود گفتم که از این خجالت معلوم شد که نماز هایی که در صف اول می خواندم خالی از ریا نبوده است پس به همین خاطر همه ی نماز هایم را دوباره می خوانم ، در احادیث نیز گفته شده است کسی که دو رکعت نماز بدون ریا و با حضور قلب به جا آورد خدایتعالی جمیع نماز های او را قبول می فرماید و او را داخل بهشت می کند.»

موافقین ۱ مخالفین ۰ ۹۲/۰۷/۲۶
mg

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی